poniedziałek, 26 grudnia 2011

Podsumowanie # 26122011



- Uwielbiam samochody przebrane za renifery (z przodu nos, a przy oknach rogi)! Ciekawa jestem czy takie jeżdżą również po polskich drogach? Jedno jest pewne - obojętnie gdzie będę mieszkać, w okresie zimowym będę przebierać swój samochód za renifera! Tak dla urozmaicenia szarej rzeczywistości.



- Cieszę się na zabukwany w ostatniej chwili sylwestrowy wyjazd do San Francisco!!! Nie mogę się doczekać zwiedzania miasta i corocznego pokazu fajerwerków na tle Mostu



- Niedawno po raz pierwszy w życiu spróbowałam francuskich Macarons i... proszę mnie zaliczyć do zadeklarowanych fanów! Ciasteczka mają pyszne migdałowe nadzienie, fantastyczne kolory, są delikatne w środku i lekko chrupiące na zewnątrz, Pycha!



- Po zakupie szczoteczki do mycia twarzy z Sephory, moja desperacka chęć posiadania urządzenia Clarisonic minęła! Nie wiem jakie efeky miałoby użycie (wartego $200) Clarisonica, ale zwykła szczoteczka (za którą zapłaciłam $5) spełniła wszystkie moje oczekiwania! Dziękuję więc CassiQ za radę, która była dla mnie warta $195 (mam u Ciebie dług wdzięczności J)!

- Wraz ze szczoteczką z Sephory, do mojej codziennej pielęgnacji twarzy wkradło się kilka kosmetyków naturalnych, które naprawdę dobrze wpływają na moją cerę! Obiecuję, że przygotuję o tym osobnego posta




☹ ☹ 

- Nie czuję w tym roku świątecznej atmosfery choćby nie wiem co... Może śmiesznie to zabrzmi, ale brakuje mi śniegu i zimnych temperatur

- Moje uczulenie na wszelkiego rodzaju kremy do ciała, żele pod prysznic, odżywki do włosów itp. jest nadzwyczaj irytujące w okresie poświątecznym, kiedy to usilnie próbuję użyć tego rodzaju produkty otrzymane w prezencie, po czym zawsze dostaję wysypki, po raz kolejny przekonuję się o moim uczuleniu i pokornie wszystko oddaję innym

- Mam coraz więcej problemów z laptopem. Po 5 latach spędzonych razem mam do niego sentyment i chciałabym, żeby posłużył mi jak najdłużej

2 komentarze:

  1. U nas tez są popularne Macaroni ale jeszcze nie
    Miałam okazji ich spróbować bo mnie te kolory odpychaja ale po twoim opisie Musze spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Makaroniki :)!

    OdpowiedzUsuń