piątek, 23 marca 2012

Wybielanie zębów paskami Crest

Już od jakiegoś czasu poszukiwałam optymalnej metody, aby po raz pierwszy w życiu wybielić zęby. Moja higienistka zaproponowała mi wybielanie w gabinecie z użyciem lampy lub wybielanie w domu - nakładając specjalnie wykonany odlew szczęki z żelem na noc. Powiem szczerze, że odstraszyły mnie ceny w przedziale 600 – 800zł. Uważam, że zęby powinny być przede wszystkim zdrowe, a wybielanie to raczej kaprys, na który mam ograniczony budżet.

W zamian postanowiłam spróbować podobno najpopularniejszej metody wybielania zębów w Stanach, czyli pasków Crest, które są także rzekomo bezpieczne dla szkliwa. Zdecydowałam się na nie przede wszystkim ze względu na masę pozytywnych opinii w sieci i o wiele bardziej przystępną cenę ($41, czyli nieco ponad 120zł). 



Moje zęby były dość mocno przebarwione, ponieważ piję ogromne ilości herbaty, bardzo często czerwone wino, soki, jem dużo dżemów z barwiących owoców i samych owoców tj. jagody. Z tego względu zdecydowałam się na najsilniejszą 20-dniową kurację paskami Crest Professional Effects (o 6,5% stężeniu nadtlenku wodoru). 


Oryginalne opakowanie zawiera 20 saszetek - w każdej z nich znajdują się 2 paski - jeden na górną, a drugi na dolną szczękę (razem 40 pasków). Nakleja się je każdego dnia na 30 min.

Zauważyłam, że polscy sprzedawcy internetowi często oferują jedynie połowę opakowania za cenę całego -  p r o s z ę   n i e   d a ć   s i ę   o s z u k a ć!



Kupując paski Crest, miałam zamiar nie tyle wybielić zęby, co wyrównać ich kolor - głównie odbarwić górne i dolne trójki na całej długości oraz dolną część dolnych siekaczy. Muszę przyznać, że moje zęby znacznie się wybieliły, jednak przebarwienie dolnych siekaczy jest wciąż zauważalne... 


Produkt oceniam na 4 z 5

Uważam, że cena jest adekwatna do jakości.
Nie doświadczyłam żadnych bóli, krwawienia, ani przebarwień dziąseł.
Mam zamiar dokupić kolejne opakowanie i kontynuować wybielanie dolnej szczęki.
Chciałaby także wypróbować pastę wybielającą Crest, którą zawsze zachwala Urban [KLIK].

Polecam!

Follow my blog with Bloglovin

18 komentarzy:

  1. Bedac w zeszle wakacje w Satanach rowniez nabylam zestaw paskow wybielajacych Crest Advanced wraz z pasta. Bylam bardzo zadowolona z efektu i byl bardziej widoczny niz wybielanie lampa Beyond w gabinecie dentystycznym, za ktory zaplacilam 900 zl a efekt byl dosc krotki. Teraz czekam na paczke z kolejnym zestawem Cresta aby powtorzyc zabieg i utrzymac efekt. Ja tez ocenilabym go na 4,5 w skali do 5.

    OdpowiedzUsuń
  2. Patrząc na zdjęcia, które dodałaś myślę, że efekt jest zadowalający. Ciekawe czy te paski są dostępne w Polsce. Chętnie bym spróbowała jak by zadziałały na moje zęby.

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam cresta z pobytu w USA i polecam serdecznie!
    Jest świetny !
    Zawsze jak wyjeżdżam kupuję paski na zapas!

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę powiedzieć ze efekt naprawdę mnie zaskoczył, szczególnie widać po trojkach, myślałam ze będzie coś widać ale może ledwo jeden ton, a nie dość ze zęby wybielily się to na dodatek kolor jest na zębach ujednolicony. Efekt jest na tyle dobry, ze jestem absolutnie nastawiona na kupno pasków. Dzięki za recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wybielałam zęby tymi paskami i nie zauważyłam wielkiego efektu, z tym że kilka lat wcześniej miałam wybielane zęby w gabinecie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow nie spodziewałam się aż takich efektów!!! Muszę zamówić to koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kupiłem paski na 7 dni po dwa dziennie (28paskow) no i powiem ze jestem zadowolony, zreszta inni zauwazyli efekt ^^ odkladam kase ide do dentysty lecze wyrywam doprowadzam do ladu i skladu i zamawiam druga paczke crest supreme! ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście, całkiem fajny efekt udało Ci się osiągnąć. U mnie niestety tego typu preparaty nie skutkują... Ale na szczęście udało mi się efektywnie wybielić zęby, dzięki zabiegowi stomatologicznemu i też mogę się cieszyć białymi ząbkami. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ja tez polecam, juz po trzech razach ronica ogromna

    OdpowiedzUsuń
  10. wczoraj zaczęłam używać pasków Crest Professional Effects , które dostałam ze stanów i niestety w nich zasnęłam, rano zęby dolne są troche obolałe, na szczęście ból ma minąć do 4 dni, ale już zauważyłam efekt, zęby sa duzo bielsze, nawet rodzina to zauważyła. Paski nosi sie wygodnie, w przeciwieństwie do białej perły nie mają ochydnego smaku. Jak bol minie za kilka dni będ ekontynuowała kurację. Polecam jak najbardziej, tylko radzę stosować je zgodnie z zaleceniami. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam wszystkich! Dziś kończę kurację z tymi paskami, jestem bardzo zadowolona efekty są bardzo widoczne. Tą kurację przechodzę drugi raz ost w październiku zeszłego roku i każdy się pytał co robię że mam tak białe zęby :) Jak dla mnie paski są na 5 także polecam!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja tez jestem zadowolona z paskow crest poprostu rewelacja na 5Punk daje nach 5 bardzo zadowalajace efekty :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam tak żółte zęby, że myślałam, że już nic ich nie wybieli. Na allegro kupiłam 14 saszetek (28 pasków) w cenie 60zł, z czego połową podzieliłam się z mamą, czyli miałam 14 pasków na 7 dni raz dziennie. Szczerze mówiąc już po czwartym dniu zastanawiałam się czy nie przestać ich używać i reszte pasków zostawić jakby się coś stało, bo zęby tak bardzo się wybieliły do takiego koloru, jakiego właśnie chciałam. Przez 3 miesiące używania past wybielających żadna pasta mi przez tyle czasu nie pomogła bardziej niż te paski przez 4 dni, jak skończę za 3 dni ich używać to mogę pokazać efekt. Nie miałam bólów zębów, dziąseł, lekka nadwrażliwość na zimne rzeczy takie jak lody. Jak najbardziej polecam 5/5

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdzie można je kupić za taką cene 60 zł.

      Usuń
  14. efekt jest rewelacyjny! a co do przebrwień to czy przed wybielaniem byłaś u dentysty na piaskowaniu? to ma duże znaczenie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Również ich używam, jestem w 4 dniu kuracji ( z 7) z tym ze na dole zębów widać małe przebarwienia. Ile kolor zębów z żółtego zmienił sie na hmm.. śmietankę(?) to mam 2 plamki u zakończenia górnej dwójki które są dosłownie białe. Nie wiem co robic... Wygląda to troche jak plamy po antybiotyku. Nie wiem czy kontynuowć kurację, liczac ze plamki sie nie powieksza albo znikną, czy odstawić plastry ;( Ktos miał podobną sytuacje?

    OdpowiedzUsuń
  16. uzywalam pasków 7dni efekt nie był specjalnie porażający chociaz przebarwienia po kawie zeszły.mysle,ze 7dni to za mało zastanawiam sie nad powtorzeniem kuracji.6dnia bralam tab.przeciwbólowa bo pojawil sie bol

    OdpowiedzUsuń
  17. 7-dniowa kuracja wybielająca za mną- nie mam żadnych krytycznych uwag. Nie wiedziałam, że mam takie białe zęby :) usmiecham się z przyjemnością :) 7 dni po 30 minut, żadnych efektów ubocznych- dla mnie bomba!

    OdpowiedzUsuń