czwartek, 16 maja 2013

Amerykański Dzień Matki








Mój pierwszy! Z tej okazji niedzielne przedpołudnie spędziliśmy ze znajomymi na basenie. Byłam zaskoczona, że pamiętali nawet o kwiatkach! Wieczorem mój ukochany testował przepis, który rano zobaczył w programie kulinarnym - placki z tuńczyka z gotowanym batatem (na zdjęciu pomarańczowy składnik), jamem (żółty) i natką pietruszki. Do tego surówka z jarmużu, szpinaku, awokado i pomidorka. Bardzo smaczne! Lubię takie dania - z prostych składników, proste w smaku i wykonaniu. A najlepiej smakują przy świecach... Polecam! x

Follow my blog with Bloglovin

6 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego :) a juz za rok maluchy same przyniosą Ci kwiaty :)
    Wyglądasz fantastycznie!
    pozdr
    P.

    OdpowiedzUsuń
  2. a TY obchodzisz dzien matki podwójnie?:) i polski i amerykański? haha
    bo ja będę walczyć o prawo do polskiego i angielskiego dnia !!! a co tam:)

    a takie placuszki to ja z łososiem uwielbiam zamiast tuńczyka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. polski i amerykanski w tym roku obeszlam, a jeszcze sie nad angielskim zastanawiam na przyszly rok;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ten trzeci skladnik to ziemniaczki? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. te 4 skladniki to 2 ziemniaki (jam i batat) + tunczyk + natka pietruszki;)

    OdpowiedzUsuń