czwartek, 23 czerwca 2011

Uniwersytet Kalifornijski

Wszyscy zaliczają egzaminy końcowe, oczekują na wyniki matury, przeglądają oferty biur podróży, a ja... wracam na uczelnię! Obecnie studiuję na Uniwersytecie Kalifornijskim, kampus Los Angeles (potocznie nazywanym UCLA), w tym tygodniu kwartał letni został oficjalnie rozpoczęty i na tym koniec moich wakacji...

Za każdym razem kiedy jestem na uczelni, zachwycam się malowniczą, neoromantyczną architekturą głównych budynków tej szkoły, dlatego chciałam podzielić się z Wami kilkoma zdjęciami. Kampus UCLA stanowi zdecydowany kontrast w stosunku do reszty miasta. Niejednokrotnie był on wykorzystywany jako sceneria filmów i seriali. Uwielbiam spędzać tam czas, ponieważ teren uniwersytetu przypomina mi Europę, za którą tęsknię!

Royce Hall
Biblioteka

A to już jakiś czas temu, ja w drodze na wykłady...


4 komentarze:

  1. Gmach uczelni jest po prostu niesamowity! :) Chciałabym go kiedyś zobaczyć. Jeśli w przyszłym roku uda mi się wybrać w Twoje rejony to na pewno tam pojadę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak się dostałaś na studia? Zdawałaś normalną maturę czy międzynarodową?

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, zdawalam normalna mature na poziomie rozszerzonym z pol, niemieckiego i geografii

    na studia licencjackie w Anglii pomogla mi sie zaaplikowac agancja:
    http://studiawanglii.info/component/option,com_frontpage/Itemid,1/lang,pl/

    po skonczeniu 1 stopnia studiow w kraju angielskojezycznym mam otwarte drzwi do studiowania w usa bez zbednych formalnosci

    teraz jestem na studiach podyplomowych, po czym mam zamiar rozpoczac mba

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia sie nie otwierają

    OdpowiedzUsuń