wtorek, 25 października 2011

7 przypadkowych faktów o mnie

Dziękuję bardzo CassiQ za nominowanie mnie do wzięcia udziału w zabawie: "7 przypadkowych faktów o mnie"! Ja chciałabym troszeczkę zmodyfikować zasady, aby dowiedzieć się czegoś więcej o Was - moich czytelnikach! Zamiast nominować blogerki, proszę Was, zostawcie komentarz z 7 faktami o sobie lub dajcie znać o poście opublikowanym na ten temat na Waszym blogu! 

7 przypadkowych faktów o mnie:

1. Bardzo często mówię przez sen - moja rodzina słyszy mnie niemal co noc!
2. Podczas ostatnich 5,5 roku mieszkałam pod 11 różnymi adresami w 4 różnych krajach (sama do końca nie mogę w to uwierzyć!J)
3. Podobnie jak 70% społeczeństwa mam arachnofobię
4. Jedyny film, który za każdym razem wzrusza mnie do łez to Pamiętnik (The Notebook, 2004)
5. Łatwiej dogaduję się z chłopakami niż z dziewczynami, od zawsze miałam więcej kolegów niż koleżenek
6. Potrafię wyszywać haftem krzyżykowym, ale nigdy nie mogłam pojąć ani szydełkowania ani robienia na drutach
7. W przyszłości chciałabym przez kilka lat mieszkać, pracować i studiować w Niemczech


Z tego miejsca chciałabym także zapowiedzieć serię postów Dom Moich Marzeń, które mam zamiar opublikować w najbliższym czasie. Chciałabym podzielić się inspiracjami jak szykownie urządzić cały dom w moim ulubionym stylu tranzycjonalnym, czyli łącząc nowoczesność z klasyką. Mam nadzieję, ze choćby kilka z setkek zdjęć które zgromadziłam na przestrzeni lat będą dla Was inspiracją. Zapraszam do obserwowania! x

4 komentarze:

  1. A w jakich krajach mieszkałaś? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. takie inspiracje zdecydowanie mi się przydadzą, tak więc czekam :)

    pozdr. AL

    OdpowiedzUsuń
  3. Karolina: PL, UK, Austria i USA

    Zapraszam do zabawy dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie bardzo podobnie jest z tym dogadywaniem się z chłopakami :)

    OdpowiedzUsuń