niedziela, 29 kwietnia 2012

Wygraj 1 z 3 egzemplarzy Vogue US!!!






Wszystkich chętnych zapraszam na moje pierwsze, symboliczne rozdanie! Mam dla Was 3 najnowsze (majowe) wydania magazynu Vogue US! A w nich sesja zdjęciowa Scarlett Johansson, kilka interesujących artykułów, multum kampanii reklamowych na sezon S/S 2012 i oczywiście masa wiosennych inspiracji! Zasady są proste:

1. Proszę kliknąć facebookowy przycisk "Like!"
oraz
2. Wysłać mi wiadomość o chęci wzięcia udziału w rozdaniu przez zakładkę "Kontakt" 


Rozdanie otwarte jest do czasu kiedy pojawi się kolejna notka, czyli prawdopodobnie wtorku (1 maja). Nie trzeba być zarejestrowanym obserwatorem. Powodzenia!!!
_________________________________________________________________________________

DOPISEK:

Gratuluję wygranej Emilii, Julicie i Basi, z którymi skontaktuję się drogą mailową!

Dziękuję za sugestie tematów publikacji dołączone do niektórych wiadomości. W przyszłości postaram się napisać kilka słów na każdy z nich.

4 komentarze:

  1. bardzo fajny konkurs bo w empiku Vogue ma takie ceny że aż głowa boli. Kiedyś widziałam taki za 60 zł owszem miałam na niego ochotę ale trochę szkoda mi było kasy i nie kupiłam

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie wezmę udział w rozdaniu :) Świetny pomysł :)
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super...bardzo się ciszę. Pozdrawiam Julita

    OdpowiedzUsuń