środa, 21 września 2011

Netflix: "Bill Cunningham New York"

Musiałam się z Wami podzielić tym tutułem! Dokument "Bill Cunningham New York" (2011) przedstawia postać kultowego fotografa modowego, który od lat pracuje dla gazety The New York Times. Ujęła mnie przede wszystkim skromna, introwertyczna, a za razem przyjacielska osobowość 82-letniego Billa, będąca kontrastem wobec współczesnego zawodu paparazzi oraz praw rządzących światem mody. Zawsze uśmiechnięty, zawsze rowerem przemierza ulice Nowego Jorku fotografując przechodniów. Jak sam przyznaje, nie interesują go gwiazdy i ich darmowe sukienki. Nie bierze także pieniędzy za swoją pracę, co, jak mówi, daje mu wolność i pełną swobodę ekspresji. 
Jednym słowem - niesamowita postać, inspirująca filozofia życia, świetny film! Oceniam na 4+ (z 5 możliwych). Polecam! x



Typowa kolumna Billa Cunninghama w The New York Times

3 komentarze:

  1. oj tak słyszałam o tym Panu! na prawdę jest niesamowicie inspirującą postacią!
    a co do kwiatka, tak to właśnie ten:) póki co tylko go regularnie podlewam (wyczytałam gdzieś, że trzeba 2 razy w tygodniu) i ma się dobrze. jeszcze. zobaczymy jak długo pociągnie.

    An Interesting Distraction

    OdpowiedzUsuń
  2. On jest naprawde godny nasladowania:) Niesamowita postac:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ciekawe, dzieki

    OdpowiedzUsuń