sobota, 24 października 2015

Babskie pępkowe















Dziewczyny w Stanach wkładają naprawdę sporo wysiłku w organizację babskich imprez pępkowych dla siebie nawzajem. Jedyne, do czego nie jestem całkowicie przekonana, to tradycja organizowania ich na kilka tygodni przed rozwiązaniem - z ciążami i porodami różnie to bywa, więc uważam, że więcej sensu miałoby świętowanie już po wszystkim... Tak czy inaczej, uwielbiam być świadkiem kolejnych etapów w życiu moich znajomych i zawsze z chęcią angażuję się celebracje. Z podekscytowaniem dzielę się z Wami świeżutkimi zdjęciami z dzisiejszej popołudniowej herbatki w angielskim stylu. Już czekamy z dziewczynami na kolejną okazję, żeby znowu założyć nasze piórkowe fascynatory! x

13 komentarzy:

  1. Wyglądasz oszałamiająco!

    OdpowiedzUsuń
  2. faktycznie sporo wysiłku to kosztuje, bardzo ładnie wszystko przygotowane ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze chciałam miec takie party;)super sprawa

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale to jest śliczne pięknie wyglądasz, fajnie ciuszki tylko powiedz mi jakie to są marki ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Dorotka gdzie Ty się podziewasz? Wracaj na blog bo brakuje mi Twoich wpisów :(
    Pozdrawiam Karolina

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny wpis czekam na kolejne! Bardzo dobrze się to czyta naprawdę ! pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. w USA oraz Anglii typu imprezy są bardzo popularne. Mi cała ich idea bardzo się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wpis zawiera bardzo ciekawe informacje

    OdpowiedzUsuń