wtorek, 29 listopada 2011

Dom Moich Marzeń cz. |X: Biuro

Podobają mi się bardzo klimatyczne biura, w których można się skupic i odciąc od rzeczywistości. Wydaje mi się, że ściany obijane panelami z ciemnego drewna doskonale kreują porządaną atmosferę, dodatkowo wyciszając wnętrze. Decydując się na taki wystrój, bardzo łatwo jest też wkomponować w pomieszczeniu wszelkiego rodzaju regały na książki, a tym samym skonstruować małą, domową biblioteczkę. Oprócz drewna, motywy przewodnie to także krwista czerwień, skóra, wzorzyste dywany, globusy, drewniane modele np. żaglowców i obrazy w ciężkich ramach (szczególnie podobają mi się te przedstawiające walczące zwierzęta (?!) oraz duże, starodawne mapy).









Restoration Hardware




7 komentarzy:

  1. Super! Naprawdę, widzę że nie tylko ja mam marzenia... :-) Pozdrawiam serdecznie i życzę spełnienia...

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie biuro wygląda jak gabinet prezesa. Dla mnie biuro kojarzy się z biurkiem, fotelem i tablicą magnetyczną https://somax.eu/73-tablice-suchoscieralno-magnetyczne czyli miejscem gdzie mogę sobie spokojnie pracować i mieć czas na rozwiązanie problemów firmy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja raczej nie mogłem sobie pozwolić na tak duże biuro w domu, ale udało mi się także to zorganizować. Zrobiłem takie coś, że biuro mam u siebie w salonie http://top-girl.pl/jak-urzadzic-domowe-biuro-w-salonie/ i raczej nie mam z tym najmniejszego problemu. Pracuje mi się bardzo wygodnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie napisane. Pozdrawiam i gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawie napisane. Jestem pod wielkim wrażaniem.

    OdpowiedzUsuń
  6. A jaka według was najlepsza lampa na biurko będzie też do mniejszego pomieszczenia? Właśnie cały czas mam dylemat na co postawić, a nie chce czasami przesadzić... Może macie jakiś pomysł? Koncepcję na oświetlenie?

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla tych, którzy szukają ekologicznych rozwiązań, https://artcorestudio.pl/ ma interesującą ofertę. Czy ktoś korzystał z ich produktów przyjaznych środowisku i może polecić je pod kątem jakości i wpływu na środowisko?

    OdpowiedzUsuń